Betalingsdato
Vælg seneste betalingsdato og modtag et betalingslink via e-mail dagen før betalingsfristen.
Sikring ved sygdom m.m.
§ 10 - Sikring af lejer i tilfælde af sygdom m.m.
Som en obligatorisk del af lejeaftalen sikrer Skagen Feriebolig lejeren mod tab i tilfælde af sygdom m.m. Lejeren betaler ikke yderligere for denne ret til at ophæve lejeaftalen under de neden for anførte betingelser.
Lejeren har ret til at ophæve lejeaftalen, såfremt lejernes ophold i den lejede feriebolig umuliggøres eller i væsentlig grad vanskeliggøres af en af de nedenstående grunde, med den virkning, at Skagen Feriebolig tilbagebetaler det fulde lejebeløb til lejeren med fradrag af et ekspeditionsgebyr på DKK 500:
a. Som følge af at lejeren eller dennes ægtefælle, samlever, børn, forældre, svigerforældre, svigerbørn, børnebørn, søskende, bedsteforældre, svigerinder, svogre eller rejseledsagere afgår ved døden eller rammes af akut sygdom eller alvorlig tilskadekomst, der kræver hospitalsindlæggelse, lægeordineret sengeleje eller det, der kan sidestilles hermed.
Akut sygdom:
Ved akut sygdom forstås en nyopstået sygdom, en begrundet mistanke om en nyopstået alvorlig sygdom, eller en uventet forværring af en bestående eller kronisk sygdom.
b. Fordi der umiddelbart inden ferieopholdet er sket væsentlig skade på grund af brand eller indbrud i lejers bolig eller brand, indbrud eller overenskomststridig arbejdsnedlæggelse i lejers egen virksomhed.
Det er en betingelse for at kunne udnytte retten til at ophæve lejeaftalen, at Skagen Feriebolig modtager bevis for de anførte forhold i form af lægeerklæring, dødsattest eller politirapport.
Retten i henhold til denne bestemmelse er gældende indtil lejers indflytning i ferieboligen. Eventuelle opståede hændelser af den ovenfor under pkt. a og b anførte art, der først måtte opstå efter dette tidspunkt, eller hændelser, som Skagen Feriebolig først informeres om efter dette tidspunkt, giver ikke lejer ret til at ophæve lejeaftalen.
Ønskes lejeaftalen ophævet, bedes lejer kontakte Skagen Feriebolig hurtigst muligt – af bevismæssige grunde gerne skriftligt. Husk at henvise til lejebevisnummer.
Ved sygdom skal der fremsendes en lægeerklæring til Skagen Feriebolig sammen med det orginale lejebevis. Honorar for udfærdigelse af lægeerklæring skal betales af lejer. Ved tilskadekomst kræves en bekræftelse fra sygehus eller den behandlende læge. Ved dødsfald indsendes kopi af dødsattesten. Ved indbrud og brand indsendes kopi af politirapport.
Betaling
1. rate
1. rate en delvis betaling af lejemålet.
Forfaldstidspunktet for rettidig betaling af 1. rate fremgår af lejebeviset. Lejeaftalen er bekræftet og bindende ved indbetaling af 1. rate. Der udleveres først nøgle til den lejede feriebolig, når Skagen Feriebolig har modtaget indbetaling af hele lejemålet.
Betaling
Forfaldstidspunktet for rettidig betaling af lejemålet fremgår af lejebeviset. Ved betaling med betalingskort og kreditkort trækker vi beløbet med det samme. Lejeaftalen er bekræftet og bindende ved betaling af lejemålet. Der udleveres først nøgle til den lejede feriebolig, når Skagen Feriebolig har modtaget betalingen for lejemålet.
Betaling
2. rate
2. Rate er betaling af restbeløbet af lejemålet. Forfaldstidspunkter for rettidig betaling af 2. rate fremgår af lejebeviset. Der udleveres først nøgle til den lejede feriebolig, når Skagen Feriebolig har modtaget indbetaling af hele lejemålet.
Betaling
Kreditkort
Hos Skagen Feriebolig kan I trygt og sikkert betale med kreditkort eller betalingskort. Jeres kortoplysninger bliver ikke opbevaret hos Skagen Feriebolig. Det er udelukkende vores samarbejdspartner Epay, der håndterer kreditkort og betalingskort. Epay er certificeret af VISA/Mastercards til formået.
Bemærk: Ved betalingskort og kreditkort trækker vi 1. rate med det samme.
Betaling, lejemål og lejeaftale
Lejeaftalen er bekræftet og bindende ved indbetaling af mindst hele 1. rate af lejebeløbet. Forfaldstidspunkter for rettidig betaling af 1. rate og evt. 2. rate fremgår altid af lejebeviset. Der udleveres ikke nøgle til den lejede feriebolig, medmindre der over for Skagen Feriebolig er dokumenteret fuld indbetaling af den aftalte leje.
Strømforbrug
Danske sommerhuse er normalt opvarmet med elektricitet. Det gennemsnitlige strømforbrug er baseret på huse med elektricitet som primær varmekilde. I huse med andre varmekilder, fx oliefyr eller fjernvarme, vil strømforbruget være mindre. Til gengæld vil der være udgifter til olie eller fjernvarme. I gennemsnitsforbruget er der ikke taget hensyn til brug af brændeovn.
Sommerhuse uden swimmingpool og spa
Afhængig af årstiden bruger vores feriegæster i gennemsnit 6,6 kWh pr. person pr. døgn.
I den varmeste sommermåned er gennemsnittet 2,5 kWh og i den koldeste vintermåned 13 kWh pr. person pr. døgn.
Forbehold
Strømforbruget i et energivenligt sommerhus er i gennemsnit 15 % lavere.
Elektricitet til opvarmning af sauna er ikke medregnet i gennemsnitsforbruget.
Gennemsnittet er baseret på et gennemsnitligt antal personer pr. m2. Er I få personer i et stort hus, skal I regne med et større forbrug end gennemsnittet.
Strømforbrug
Danske sommerhuse er normalt opvarmet med elektricitet. Det gennemsnitlige strømforbrug er baseret på huse med elektricitet som primær varmekilde. I huse med andre varmekilder, fx oliefyr eller fjernvarme, vil strømforbruget være mindre. Til gengæld vil der være udgifter til olie eller fjernvarme. I gennemsnitsforbruget er der ikke taget hensyn til brug af brændeovn.
Sommerhuse med spa og uden swimmingpool
Afhængig af årstiden bruger vores feriegæster i gennemsnit 8 kWh pr. person pr. døgn. I den varmeste sommermåned er gennemsnittet 3,5 kWh og i den koldeste vintermåned 18 kWh pr. person pr. døgn.
Forbehold
Strømforbruget i et energivenligt sommerhus er i gennemsnit 15 % lavere.
Elektricitet til opvarmning af sauna er ikke medregnet i gennemsnitsforbruget.
Gennemsnittet er baseret på et gennemsnitligt antal personer pr. m2. Er I få personer i et stort hus, skal I regne med et større forbrug end gennemsnittet.
Strømforbrug
Danske sommerhuse er normalt opvarmet med elektricitet. Det gennemsnitlige strømforbrug er baseret på huse med elektricitet som primær varmekilde. I huse med andre varmekilder, fx oliefyr eller fjernvarme, vil strømforbruget være mindre. Til gengæld vil der være udgifter til olie eller fjernvarme. I gennemsnitsforbruget er der ikke taget hensyn til brug af brændeovn.
Sommerhuse med swimmingpool
Afhængig af årstiden bruger vores feriegæster i gennemsnit 16 kWh pr. person pr. døgn.
I den varmeste sommermåned er gennemsnittet 9,5 kWh og i den koldeste vintermåned 27 kWh pr. person pr. døgn.
Forbehold
Strømforbruget i et energivenligt sommerhus er i gennemsnit 15 % lavere.
Elektricitet til opvarmning af sauna er ikke medregnet i gennemsnitsforbruget.
Gennemsnittet er baseret på et gennemsnitligt antal personer pr. m2. Er I få personer i et stort hus, skal I regne med et større forbrug end gennemsnittet.
Vandforbrug
Bor I i et sommerhus, hvor I ikke skal afregne ekstra for vand, vil det for eksempel ikke være tilladt at opstille egen, medbragt pool og gennem brugen af en sådan forbruge ekstra vandmængder uden betaling. Generelt må store pools aldrig anvendes ved sommerhusene. Ved overtrædelse heraf vil Skagen Feriebolig opkræve en ekstra pris for det skønnede forbrug af vand.
Vandforbrug
I gennemsnit bruger vores feriegæster 0,5 m3 vand pr. person pr. uge.
Feriegæster i huse med swimmingpool bruger i gennemsnit 1 m3 pr. person pr. uge.
Hertil kommer vandforbrug til spa.
Vandforbrug
Insolvensforsikring
Som en sikkerhedsforanstaltning tegnes der automatisk en insolvensforsikring for Deres ophold gennem os. Med henblik på eventuelle erstatningskrav udleveres et forsikringsbevis sammen med Deres lejekontrakt.
Insolvensforsikringen er inkluderet i lejeprisen.
Forbrug/depositum
Nem afregning af forbrug
Når I lejer et sommerhus, skal I betale et depositum, som er et acontobeløb til dækning af forbrug, fx strøm og varme, samt eventuelle skader på hus og inventar.
Beløbet opkræver vi sammen med 2. rate, som I skal betale ca. 6 uger før ankomst.
Senest 2 uger efter afrejse får I en opgørelse over jeres forbrug. I skal altså ikke afregne for forbrug på stedet ved afrejse.
Vi refunderer den eventuelt overskyldende del af depositummet til jeres bankkonto/kreditkort senest 2 uger efter jeres afrejse. Hvis depositummet ikke dækker jeres forbrug i ferien, sender vi jer en regning.
Bemærk: I 90 % af alle tilfælde dækker depositummet vores gæsters forbrug.
Slutrengøring
Nyd ferien til sidste minut – lad os klare rengøringen
Når ferien er slut, skal sommerhuset gøres rent. I kan vælge at gøre det selv, eller overlade det til os.
En slutrengøring omfatter:
• vinduespudsning
• gulvvask
• rengøring af borde, hårde hvidevarer, toiletter og badeværelser
Selvom I overlader slutrengøringen til os, skal I stadig selv klare oprydningen ude og inde. Opvask af bestik, service, kogegrej mv. samt rengøring af havemøbler og grill hører til oprydningen og er derfor ikke inkluderet i en slutrengøring. Det samme gælder for hår fra medbragte kæledyr.
Linnedpakker
Spar bagage på turen – lad os levere linned
Linned er ikke inkluderet, når I lejer et sommerhus. Derfor kan I vælge selv at medbringe sengetøj, håndklæder og viskestykker til ferien, eller bestille linnedpakker hos os.
En linnedpakke er beregnet til en person og indeholder et lagen, et dyne– og et hovedpudebetræk, to håndklæder og et viskestykke. Prisen afhænger af lejemålets varighed og er uden ugentligt skift af linnedpakken.
I de fleste tilfælde skal I selv afhente jeres lejede linnedpakker. I får nærmere information om afhentning af jeres linnedpakker, når I afhenter nøglen til jeres sommerhus.
Dyner og hovedpuder findes i huset, så dette behøver I ikke selv at medbringe.
Linnedpakker
Linned er ikke inkluderet, når I lejer et sommerhus.
Linnedpakker kan desværre ikke tilbydes på dette hus. I bedes selv medbringe sengelinned.
Dyner og hovedpuder findes i huset, så dette behøver I ikke selv at medbringe.
Høje barnestole
Lej barnestol
Mange af vores sommerhuse er udstyret med en eller flere højstole til børn, som I frit kan benytte. Lejer I sommerhus uden højstol eller har brug for en ekstra højstol, kan I leje den hos os.
I bestiller den ekstra højstol, når I booker sommerhuset. Højstolen bliver enten leveret i sommerhuset eller I får den udleveret, når I henter nøglen, eller får besked om, hvor I kan hente den.
Barneseng
Barneseng er til børn under 4 år (til og med 3 år)
Flere af vores sommerhuse er udstyret med en eller flere barnesenge, som I frit kan benytte.
Hvis I har behov for flere barnesenge end dem, der er til rådighed i sommerhuset, kan I leje dem hos os. Vores barnesenge er som regel såkaldte weekendsenge, der er ca. 60 gange 110 cm og beregnet til børn under 4 år.
Barnesengene leveres med madras, men uden dyne, pude og sengelinned. Vær opmærksom på, at der ikke nødvendigvis er plads til en barneseng i sommerhusets soveværelser.
I de fleste tilfælde skal I selv afhente jeres lejede barneseng(e). I får nærmere information om afhentning af jeres barneseng(e), når I afhenter nøglen til jeres sommerhus.
Husdyr
Ferie med hele familien – Tag jeres kæledyr med i sommerhus
Det kan være svært at undvære sine kæledyr i hele ferien. Derfor er kæledyr velkomne i mange af vores sommerhuse.
Det varierer, hvor mange kæledyr I kan medbringe i det enkelte sommerhus. I kan se antallet af tilladte kæledyr ud for teksten, I netop har klikket på.
Hvis I medbringer kæledyr, skal I betale et tillæg til lejeprisen. Tillægget er et fast beløb, uanset hvor mange kæledyr I holder ferie med.
Hvis det er gratis at medbringe husdyr, vil det fremgå af huspræsentationen.
Afbestillingsforsikring
Fuld tryghed ved aflysning af jeres ferie
– I får altid afbestillingsforsikringen med i købet
Når I lejer et sommerhus hos Skagen Feriebolig, er afbestillingsforsikring altid inkluderet. På den måde er I sikret, hvis der sker noget uventet – som for eksempel akut sygdom – der forhindrer jer, jeres nærmeste familie eller jeres rejseledsagere i at gennemføre ferien. Derfor kan I trygt leje et sommerhus hos Skagen Feriebolig.
Afbestilling
Hvis I vil afbestille jeres sommerhus
I kan naturligvis også opsige alle andre lejeaftaler mod en rimelig erstatning. Størrelsen af erstatningen afhænger af, hvor lang tid forud for ankomsten I opsiger lejeaftalen.
Erstatning ved opsigelse af lejeaftaler med Skagen Feriebolig:
- Indtil 70 dage før ankomst: 20 % af det samlede lejebeløb, minimum DKK 500,00.
- 69 til 35 dage før ankomst: 33 % af det samlede lejebeløb, minimum DKK 500,00.
- 34 til 14 dage før ankomst: 75 % af det samlede lejebeløb, minimum DKK 500,00.
- fra 13 dage før ankomst: 90% af det samlede lejebeløb, minimum DKK 500,00.
Så I kan trygt booke jeres sommerhus i god tid.
Ombooking
Gratis ombooking af jeres sommerhus til næste år
Benyt jer af det fordelagtige tilbud og book allerede nu jeres sommerhus til næste år i ro og mag. Det er nu, udvalget er størst.
Frem til d. 22. november i år tilbyder vi nemlig gratis ombooking af alle sommerhuse til det kommende år. Så I kan trygt booke jeres sommerhus i god tid – også selvom jeres behov måske kan nå at ændre sig.
Overdragelse
Det er lejer tilladt - mod et ekspeditionsgebyr på DKK 500,00 - at overdrage lejeaftalen til en anden lejer. Meddelelse herom skal i givet fald ske skriftligt fra begge involverede parter til Skagen Feriebolig.
Prisgaranti
Tryghed for den laveste pris
I kan trygt leje et sommerhus hos Skagen Feriebolig uden at spekulere på, om det samme sommerhus kan lejes billigere gennem andre udlejningsbureauer. Vi har prisgaranti på alle vores sommerhuse. Det giver jer tryghed for, at I ikke kan leje det samme sommerhus billigere hos andre udlejningsbureauer.
Kvalitetssikring
Tryghed for sommerhusets standard
I kan trygt regne med, at sommerhuset lever op til den standard, der er angivet i husbeskrivelsen på internettet og i vores kataloger. Vores lokale ejerrådgivere tjekker nemlig løbende, at det enkelte sommerhus lever op til Skagen Ferieboligs standard. Og inden jeres ankomst tjekker ejeren eller en af vores lokale servicemedarbejdere sommerhuset for at sikre, at det er ordentligt gjort rent til jeres ferie.
Lokal service
Tryghed for service i ferieområdet
Hos Skagen Feriebolig har vi lokalbureauer i hele landet. Bureauerne holder åbent året rundt, så vi kan servicere jer med information om oplevelser i området under jeres ferie. I finder jeres lokalbureaus åbningstider her på vores hjemmeside under praktisk info eller under serviceinfo på husbeskrivelsen.
Insolvensforsikring
Som en sikkerhedsforanstaltning tegnes der automatisk en insolvensforsikring for Deres ophold gennem os. Med henblik på eventuelle erstatningskrav udleveres et forsikringsbevis sammen med Deres lejekontrakt.
Insolvensforsikringen er inkluderet i lejeprisen.
Ankenævn
Tryghed og kvalitetssikring ved leje af sommerhus
Skagen Feriebolig er medlem af Feriehusudlejernes Brancheforening, der blev stiftet i 1984 og stiller en række krav til sine medlemmer for at sikre tryghed og kvalitet i udlejningen af sommerhuse.
Medlemmerne af Feriehusudlejernes Brancheforenings er udlejningsbureauer med feriehuse over hele Danmark, lokale og regionale udlejningsbureauer samt feriehusudlejende turistbureauer – alle med flere års erfaring inden for turisme.
Feriehusudlejernes Brancheforening har i samarbejde med Forbrugerrådet etableret et privat ankenævn ved navn Ankenævnet for Feriehusudlejning. Lejere af sommerhuse hos brancheforeningens medlemmer kan få en uvildig vurdering i ankenævnet, hvis de er utilfredse med udlejningsbureauets håndtering af problemer under ferien.
Vores medlemskab af Feriehusudlejernes Brancheforening er jeres tryghed for, at:
- vores personale taler flere sprog
- vi har lokalbureauer på feriestederne med udvidede åbningstider i højsæsonen
- vi har en forretningsgang, der sikrer sommerhusets standard
- vi kan håndtere akut opståede problemer under jeres ferie
- vi samarbejder med Ankenævnet for Feriehusudlejning
Hos Skagen Feriebolig gør vi vores yderste for at løse små og store problemer under jeres ferie. Hvis I ikke er tilfredse med vores løsning, kan I få en uvildig vurdering og afgørelse hos Ankenævnet for Feriehusudlejning.
Telefonsupport
Hjælp til jeres bestilling
Har I spørgsmål til jeres bestilling, kan I kontakte os på telefon 98 441502 i nedenstående tidsrum.
Mandag |
Tirsdag |
Onsdag |
Torsdag |
Fredag |
Lørdag |
Søndag |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
I er også velkommen til at sende en email til:
skagen@skagen-feriebolig.dk
Persondata politik
Formålet med denne side er at præcisere hvordan Skagen Feriebolig registrerer, behandler og opbevarer jeres personlige oplysninger: Navn, adresse, telefonnummer og eventuel e-mail adresse samt bankoplysninger. Jeres kreditkortoplysninger bliver ikke opbevaret hos Skagen Feriebolig. Det er udelukkende vores samarbejdspartner Epay, der håndterer kreditkort. Epay er certificeret af VISA/Mastercards til formålet.Brug af personoplysningerSkagen Feriebolig registrerer jeres personlige oplysninger for at kunne kommunikere med jer i relation til jeres ferieforhold – for eksempel via lejebevis og betalingskvittering. Personlige oplysninger benytter Skagen Feriebolig endvidere til interne statistikker.
I modtager ingen elektronisk markedsføring fra Skagen Feriebolig med mindre I aktivt har accepteret dette ved at tilmelde jer nyhedsbrevet.
Opbevaring og sikkerhed Jeres personlige oplysninger behandler vi fortroligt og de bliver aldrig overdraget til en tredjepart uden jeres tilladelse. Oplysningerne opbevarer vi ukrypteret i Skagen Feriebolig database, som er beskyttet mod uvedkommende indtrængning med en firewall.
Hjemmesider, hvor web-adressen starter med https://www...., er krypteret og sikkerhedscertificeret. Dette drejer sig typisk om hjemmesider med booking eller login.
Skagen Feriebolig opbevarer jeres personlige oplysninger indtil I ønsker at få oplysningerne slettet.
IndsigtI henhold til persondataloven har I ret til indsigt i de oplysninger, vi opbevarer om jer. Ønsker I at gøre brug af denne ret eller at blive slettet i vores database, kan I henvende jer til den dataansvarlige hos:
Sol og Strand Feriehusudlejning, Ilsigvej 21, DK-9492 Blokhus,
tlf.: 99444444, email:
info@sologstrand.dkCookieNår I anvender Skagen Ferieboligs hjemmeside, indsætter vi cookies på computerens harddisk, og derved husker computeren jeres valg. En cookie er en datafil, som indeholder tekniske informationer. Den kan ikke give jeres computer virus og optager ingen plads af betydning på computeren, og I bemærker den heller ikke.
Cookies hjælper jer til at manøvrere rundt på siden, eksempelvis ved at huske hvad I har søgt efter, og hvilke huse, I har føjet til huskelisten. Derfor skal computeren acceptere cookies, for at hjemmesiden kan vises rigtigt.
Vores analyseprogrammer, fra for eksempel Analytics, benytter også cookies til at analysere den generelle brug af hjemmesiden. Med informationerne fra disse cookies kan Skagen Feriebolig konstatere, hvor hjemmesiden kan gøres mere brugervenlig.
Mange benytter sociale medier til eksempelvis at fortælle omverdenen, at de synes godt om siden. For at I kan gøre det direkte fra hjemmesiden, benytter de sociale medier cookies.
Vi benytter også cookies i forbindelse med visning af reklamer på andre hjemmesider. Det betyder, at I frem for tilfældige reklamer vil blive præsenteret for reklamer fra Skagen Feriebolig. Her arbejder vi sammen med forskellige annoncenetværk.
Når I forlader hjemmesiden, kan I altid slette cookies i jeres internetprogram (browser). Få vejledning i at slette cookies
her.
Flexbetaling
Flexbetaling gør det muligt at betale dit lejemål i afdrag, på en sikker og fleksibel måde.
Flexbetaling med NemID
Med Flexbetaling kan du betale for dit køb i 3-12 rater, afhængig af købets størrelse. Kreditaftalen
indgås med Lindorff Payment Services A/S og vil træde i kraft når du godkender aftalen med Nem ID på
bill.lindorff.com/Shopper/dk samt betaler delbetalingen inden for den angivne betalingsfrist.
Betalingsmuligheden er baseret på en samlet kreditsum for dit aktuelle køb og er straks til rådighed for det aktuelle
køb. Du binder dig ikke til en permanent kreditfacilitet eller andre kundeforhold, men kun det aktuelle køb.
Det, vi har brug for, er dine personlige informationer til en kreditvurdering af dig. Sol og Strand fremsender en faktura på dit aktuelle køb til dig. Hvis kreditvurderingen er positiv, bekræftes betalingen og købet. Herefter modtager du fra Lindorff Payment Service A/S en faktura på det første afdrag. Lindorff Payment Service A/S sender efterfølgende en faktura hver måned. Hvis kreditvurderingen er negativ, får du via en tilsendt e-mail mulighed for, at betale til Sol og Strand med kreditkort eller bankoverførsel.
Betingelser for Flexbetaling
Du kan vælge Flexbetaling, når dit køb er mellem 750 kr. og 15.000 Kr. Du skal være mindst 20 år gammel, have dansk CPR-nummer samt permanent ophold og CPR-adresse i Danmark. Du skal desuden kunne modtage e-mails. Betalingsmetoden er udelukkende et tilbud til private forbrugere. Har du beskyttet adresse, eller er dine informationer på anden måde ikke tilgængelige, kan betalingsmetoden ikke benyttes. Fakturaer vil blive tilsendt via den e-mail, som du opgiver, så husk at tjekke, at det er den rigtige e-mailadresse.
Det månedlige fakturagebyr er 30 kr. og renten er 10 %. For en kredit på fx 7.500 kr. med en tilbagebetalingsperiode på fx 12 måneder, er ÅOP 16,7 % (efter skat 33,2 %), inkl. rente og gebyrer. Den totale købesum inkl. kreditomkostninger er i dette eksempel 8.289 kr. Delbetalinger faktureres månedligt.
Du kan læse mere om de generelle betingelser samt gemme dem på din PC, når du bekræfter dit køb, eller på
bill.lindorff.com/Shopper/dk. Kreditten ydes af Lindorff Payment Services A/S, Langmarksvej 57D, 8700 Horsens. Du kan læse mere om Standard European Consumer Credit Information
I denne PDF.
Du kan læse mere om de generelle betingelser samt gemme dem på din PC, når du bekræfter dit køb, eller på
bill.lindorff.com/Shopper/dk. Kreditten ydes af Lindorff Payment Services A/S, Langmarksvej 57D, 8700 Horsens.
Kundeservice, hvis du har spørgsmål til betaling
Har du spørgsmål i relation til faktura og betaling af et køb, kan du kontakte Lindorff Payment Services A/S kundeservice på
bill.lindorff.com/Shopper/dk eller pr. telefon 43 311 185 - mandag-torsdag 09:00-16:00, fredag 09:00-15:30 eller e-mail til
betaling@lindorff.com. Ved udebleven betaling fremsendes rykker med gebyr, og der tilskrives renter i henhold til lovgivningen. Udskydelse af betalingsfrist sker i henhold til de generelle betingelser. Har du spørgsmål til lejemålet, kan du kontakte Sol og Strands kundeservice på telefon 70 100 160.
Annullering
Lindorff Payment Services A/S refunderer automatisk åben kredit, når bekræftelse på annullering er modtaget fra sælger af vare eller tjenesteydelse. Det kræver ikke en særskilt handling af dig. Skal vi refundere en betaling, du allerede har foretaget, kan det kræve, at du sender dit bankkontonummer til Lindorff Payment Service A/S? kundeservice via e-mail:
betaling@lindorff.com.
Informationer, brugt i kreditvurdering
Når du vælger Flexbetaling som betalingsmulighed, har vi behov for dine personlige informationer. Lindorff slår dig op i RKI og Debitor Registret samt i Lindorffs databaser over Lindorff-ejede, ubetalte fordringer samt bruger generelle kreditvurderingsparametre. Kreditvurderingen er real-time, dvs. den sker med det samme med øjeblikkelig tilbagemelding.
Informationen deles ikke med andre. Spørgsmål i forhold til negativ kreditvurdering kan stilles til Lindorffs kundeservice. For at sikre, at al information transporteres sikkert, benyttes en SSL krypteret forbindelse.
Bemærk: Flexbetaling kan kun anvendes ved online booking på hjemmesiden og kan ikke benyttes ved anden form for efterbetaling!